راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب برای برندینگ
حضور در بازار دیجیتال مارکتینگ و قرار گرفتن آنلاین جلوی چشم مخاطبان، یکی از اهداف مهم برای کسب و کارهاست.
حضور در بازار دیجیتال مارکتینگ و قرار گرفتن آنلاین جلوی چشم مخاطبان، یکی از اهداف مهم برای کسب و کارهاست.
پیتر فردیناند دراکر (Peter Ferdinand Drucker) یک متفکر، نویسنده و مشاور مدیریت بود که به عنوان یکی از برجستهترین و
بهطور کلی دسته بندی کسب و کارها شامل 5 بخش میشود. این دسته بندی کسب و کار از لحاظ نوع
چه کسب و کاری را راه اندازی کنیم که سود معقولی داشته باشد؟ کدام ایده میتواند ما را به سوددهی
در بازی رقابت برندها امروزه کدام برند موفق است؟ آیا بدون رعایت کردن اصول برندسازی میتوان موفق شد؟ قطعاً خیر.
بسیاری از صاحبین و مدیران کسب و کارها اطلاعات چندانی در مورد طراحی بوم کسب و کار ندارند. متاسفانه این
برای تجربه فروش موفق، لازم است استراتژیهای مناسب و کارآمد را اجرا کنید، بازار هدف خود را شناسایی کنید، نگرانیهای
استراتژی اقیانوس آبی بر مدیریت کسبوکارها تاثیر میگذارد و هدف اصلی آن، به جای رقابت در بازارهای موجود (اقیانوس قرمز)،
امروزه یکی از چالشهایی که در اکثر سازمانها و کسب وکارها به چشم میخورد عدم تطابق و همبستگی میان کارکنان
در دنیای کسب و کار پویا امروزی، تعیین اهداف و استراتژیهای واضح برای رشد و پیشرفت کسب وکارها امری بسیار
در دنیای امروزی تاثیرپذیری مخاطبان از طریق رسانههای مختلف به منظور تبدیل آنها به مشتری، کاهش یافته است. به همین
مشاوره کسب و کارهای کوچک شامل جهتگیری و تلاش برای ارتقاء کسب و کارهای کوچک در زمینههای توسعه، رشد و
بازاریابی شبکه ای به عنوان یکی از روشهای جدید و کارآمد در عرصه بازاریابی، به سرعت مورد توجه شرکتها و
در محیط کسبوکار پرتنش و رقابتی امروزی، شرکتها دائماً به دنبال استراتژیهای نوآورانه برای به دست آوردن مزیت رقابتی هستند.
مشاوره بازاریابی به معنای ارائه راهکارهای بهینه برای جذب و حفظ مشتریان، افزایش فروش و توسعه کسب و کار برای
در دنیای رقابتی و پررونق امروز، برندها برای برجسته شدن و جذب مشتریان، نیاز به شناخته شدن و متمایز شدن
ارزش برند یکی از عوامل حیاتی برای کسب و کارهاست و نقش بسیار مهمی در موفقیت و رشد آنها ایفا
در دنیای تجارت و کسب و کار، قدرت برند یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت شرکتها و سازمانها است.
شخصیت برند، هویت و شخصیت یک برند را تعریف میکند و از طریق ارزشها، صفات، اهداف، و سبک ارتباطات به
یکی از بخشهای مهمی که هر سازمانی در زمینه برند و برند سازی باید به آن توجه کند، ویژگی برند
برند یک عامل متمایز کننده سازمانها میباشد و برندسازی فرایند متمایز سازی و شکلگیری برند میباشد. بنابراین برند و برندینگ
برند یک مجموعه از عناصر و ویژگیهاست که برای شناساندن و تمایز دادن یک محصول، خدمات یا سازمان از دیگران
ارزش آفرینی سبب افزایش محبوبیت، دلایل خرید مشتری، دلایل وفاداری مشتری، دلایل دوام و توسعه کسب و کار، ساختن هویت
در دنیای امروزی رقابت بین کسب و کارها به سرعت در حال افزایش میباشد، به همین علت کسب و کارها
هوش تجاری (BI) شامل طیف وسیعی از فناوریها، برنامهها، شیوهها و فرآیندهایی است که توسط سازمانها برای جمعآوری، تجزیه و
در دنیای پویا و پیچیده اقتصاد امروز، کلماتی چون “کارآمدی“، “هماهنگی” و “توسعه پایدار” به سرعت به اصطلاحاتی تبدیل شدهاند
امروزه با گسترش عصر دیجیتال، تبلیغات آنلاین و رسانههای اجتماعی در زمینه بازاریابی بازدهی فوقالعاده ای دارند، اما استراتژیهای بازاریابی
استراتژی تمرکز یک رویکرد بسیار مهم در تجارت است، زیرا شامل هدایت منابع و تلاش ها به سمت بازار هدف
در دنیای فروش و بازاریابی، رویکردها و روشهای مختلفی برای جلب و رضایت مشتریان وجود دارد. یکی از این روشها،
فروش معاملاتی یکی از انواع فروش میباشد. قصد داریم در این مقاله در مورد این نوع از فروش صحبت کنیم.
شنبه تا چهارشنبه 9:00 تا 17:00
پنجشنبه 9:00 تا 13:00
آدرس : مازندران، آمل، خیابان امامرضا
شماره تماس: 09909992403
آیدی تلگرام: businessglory_support@